VEEL GESTELDE VRAGEN

Veel gestelde vragen

Staat u vraag er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op wij zullen u vragen altijd binnen 48 uur beantwoorden.

Ja, u kunt ook besparen als u nog een contract heeft! In de meeste gevallen kunt u doordat u nog een contract heeft meer besparen. Dit komt omdat u het contract heeft afgesloten in de periode dat de tarieven nog veel hoger lagen dan dat deze nu liggen. Twijfel dus niet en bespaar zonder dat hier extra kosten aan verbonden zijn.

Dit komt omdat wij afspraken met onze leveranciers en partners hebben waarvan wij een kleine vergoeding krijgen. Hierdoor kunnen wij onze service kosteloos aan u aanbieden.

Wanneer u nog een contract heeft word deze netjes door de nieuwe leverancier opgezegd. Wanneer hier een eventuele opzegboete aan verbonden zit word deze door de nieuwe leverancier netjes vergoed.

Als je het onze klanten vraagt, zullen de meeste zeggen “voor de korting”. Het kan namelijk écht heel veel schelen. Zit je al jaren bij dezelfde energieleverancier? Dan val jij in de categorie ‘grote bespaarders’, áls je tenminste gebruikmaakt van onze service. Energieleveranciers verwennen nieuwe klanten namelijk met mooie kortingen als je klant wordt. Laat deze kans niet liggen en maak meteen een afspraak met onze telefonische- of persoonlijke adviseur!

Wanneer wij samen met u alles geregeld hebben heeft u bij u huidige leverancier een opzegtermijn van 30 dagen. Na deze 30 dagen gaat uw nieuwe contract in en gaat u dus profiteren van de besparing die wij samen gerealiseerd hebben.

Nee, wij regelen alles voor u. U heeft er dus geen enkele omkijken meer naar en profiteert dus alleen maar van de voordelen!

Contact gegevens

  • 085 – 047 12 16

  • info@verzorgdbesparen.nl

  • Waanderweg 64,
    7812 HZ Emmen.

OPENINGSTIJDEN

Maandag – Vrijdag 09:00 – 20:00
Zaterdag 09:00 – 17:00
Zondag Op afspraak

SOCIAL MEDIA